En helg med familjen

For hem till Göteborg igår eftermidda.



Kändes lite tungt att lämna fina norrland när man vart där några dagar och få rå om hela familjen. Men nu e de inte långt kvar tills jag far uppöver igen. För om redan om dryg två och en halv veckor far jag hem igen. För att få gå på dop. Underbaraste systerdotter ska ju döpas.


Men jag hade några fina dagar hemma iallafall. Fick överaska mamman och pappan. Gosa med finaste systerdotter så mycke jag ville. Träffa hela underbara-tjocka-lite-halvt-torett-släkten. Fira pappan som fyllde år och träffa fina vänner för en utekväll.


Så för att sammanfatta helgen så va den välbehövlig. För att koppla bort allt nytt och allt som händer här nere.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback