Bokat å klart




Till helgen nu så åker jag upp till min älskade systerdotter. Och syster såklart och hennes sambo. Dom får vara med på ett hörn de å. Hihi. ska tillbringa sista april där uppe. Mamman å pappan kommer oxå dit så hela familjen kajkon kommer infinna sig på samma ort. I love it!


Så nu har jag bokat allt. Tåg upp och flyg ner. Tänkte först boka via norwegian med där vart de ju avgifter på avgifter och sen tog de bara kredit när jag kom så långt. Idioti. Om jag får säga det sjäv. Så efter lite svärande och pekande med fingret så vart de gamla vanliga SAS. Men så omdtändigt de vart. Men men nu e de iallafall bokat allt å jag åker på lördag förmidda med tåg härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback