Skottning och snöängel


 

 
Nu när stamcellerna har farit iväg till Gran Canaria över nyår (hmpf!) så får jag och syrran som är kvar här ta hand om skottningen. Vi har fått två uppdrag: Skottning och blomvattning. Hihi:) I mitt stilla sinne tänkte jag att det inte skulle snöa så mycket nu då. Men va är det då jag ser det första när jag vaknar i morse? Jo snö som faller. Inga stora fina flingaor utan tung blöt snö. Hmpf! Jaja, det va ju bara ut och skotta nu då när det slutat. Nu va det ju inte så himla mycket iof. Och det va faktiskt himla skönt.
 
Men efteråt när jag skottat färdigt la jag mig ner i en av snöhögarna och gjorde en väldigt, enligt mig, fin snöängel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback