Färja

Haha! Förra veckan så fick en av klassisarna för sig att vi i seminariegruppen skulle ta och åka med stena line över till danmark över dagen. Så sagt och gjort på onsdag morgon åker vi och är tillbaka på eftermiddan. Det kommer att bli väldigt intressant då jag blir fruktansvärt sjuk bara jag tänker på stora färjor. Haha!


Sist jag åkte båt va jag till Gotland med orkestern. Och det är ju säkert nio tio år sen nu. Så vi får se hur det går på onsdag. Jag laddar upp med åksjukepiller.
 

Annars så ska det bli roligt att göra något med klassisarna. Och komma ifrån och tänka på nåt annat än skolan. Alla böcker som följer med kastas överbord! Hihi=)


Flotten och lilla motor-rodd-båten uppe i stugan på lilla sjön som är 800 meter rakt över brukar gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback