Varning för äckligt

Har haft tvättstuga nu i eftermidda. Så nu har jag tvätt hängandes i hela mitt lilla enkelrum. Vi har ju bara tretimmars pass.Och vi kommer bara in när vi har bokat en av marskingrupperna. De brukar alltid bli lite tvätt som inte hinner torka färdigt.



Men de va ju inte de jag tänkte ha sagt egentligen. När jag bodde i lägenheten i sundsval va vi sex-sju stycken som delade på tvättstugan. Och de va så skitigt där i marskinerna. Ingen gjorde rent efter sig och tillslut så blev de mögelkaker i tvättmedelskopparna. Jag vet inte hur många gånger jag gjorde rent dem och sen en vecka senare när jag skulle tvätta igen så va de lika äkligt ändå. Men här jag bor nu är vi iallafall minst 100 lägenheter/enkelrum som delar på tre marskingrupper och de är alltid rent och frächt. Alla gör rent efter sig.




VARNING FÖR ÄCKEL!!!!!!













Så här kunde de se ut i marskinerna. Känner även nu hur jag blir kräkfärdig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback