Jag och fyra väsker

Jag vet att det inte har blivit så mycket bloggande nu några dagar. Jag har vart mycket uppe i stugan nu i veckan och där finns det ingen riktigt bra bloggtäckning. Och det har faktiskt vart skönt med en liten pouse nu när jag kommit hem och bara fått tagit det lugnt. Men jag hoppas nu att det ska kunna bli lite bättre med det.


Men som ni förstår så är jag ju hemma i Svallet nu igen. För sommaren den här gången. Ingen stress och jäkt att man ska hinna med så mycket på så få dagar. Och så skönt att få rå om familjen lite granna länge nu. Det kommer bli en massa mys och bus. Kommer fara emellan här hemma i stan och stugan en hel del.


Jag åkte upp förra fredas eftermidda och kom fram på kvällen. Vilken syn för gudarna det måste ha vart. Ida Palm och fyra stora väsker på tåg och tågbyte. Det vart lite stressigt i stockholm. Försenad tio minuter, genom hela centralen för att komma till nästa tåg och hinna med att köpa nån mat på mindre än 20 minuter. HERREGU! När jag kom till perrongen va de tre minuter kvar till avgång. Vilken cirkus. Och springa med fyra tunga väsker är inte det lättaste ska jag säga. Haha. Men hem kom jag iallafall.


Allt kom inte med på bilden. Jag hade även en ryggsäck med mig. Haha. Folk tittade lite snett på mig där jag kom. Undra varför?=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback