Jag lever

En vecka sen jag skrev sist. Har som inte riktigt haft tid över till nån blogg den här veckan. Förra veckan va det redovisningar och allt handlade och kretsade kring vår gestaltning. Såm gick så bra för övrigt:) Vi lyckades komma fram till en riktigt bra grej och jag är så nöjd med oss. Sen så har mamman vart här nere nu en sväng i helgen och hon for hem idag. Det blir så himla tyst när man kommer hem igen då bara. Det är så skönt att höra stök och bök i lägneheten när man vaknar och höra någon annan grejsa på här. Så det blir så tyst på en gång här.

Men jag har haft fullt upp iallafall idag. Tentan ska in nu i natt och jag började redan i fredags för att få undan lite innan mamman skulle komma hit. Så det har ite vart så mycket kvar ändå. Men så har datorn min krånglat. Det har vart nära några gånger att jag har slängt datorn i väggen kan jag säga. På två timmar kunde jag skriva fem rader ungefär restrerande tid hängde den sig och jag fick starta om den jag tror tre eller fyra gånger. Och jag har verkligen ingen tålamod för sånt här. En dator ska bara fungera tycker jag. Jag vill trycka på start och så fungerar allt. Haha. Men men. Den har fungerat hyfsat ändå nu på eftermiddan här så jag har fått skrivet tentan iallafall. Men den har hängt sig många gånger iallafall.

Nu blev det mycket surr här på kort tid känns det som. Om allt och ingenting tror jag. Men men. Så är det ibland och jag ska fortsätta skriva klart det allra sista här och sen hämta det sista ur tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback