En dag på artisten

Jag har vart i himlen idag. Men efter en heldag på artisten med en massa information och inmatning så är jag galet trött och orkar inte ens engagera mig i tven. Nu är det skönt att jag faktiskt läste det som skulle läsas tills imorgon igår och slipper det nu ikväll och kan bara ta det lungt och smälta allt från idag istället.

Men gud vad det har vart roligt. Jag har skrattat så mycket idag på musik och trumm-lektionerna. Sista terminen så får vi själv välja egna kurser som vi vill läsa och jag tänker att jag kanske ska välja lite mer musik/dans/rytmik kurser för att kunna läsa vidare till typ musikhandledare eller nåt liknande. Både för att det är sjukt roligt och för att det kan vara en fördel i förskolan att de kunskaperna. Ja, ett litet frö har kanske skapats i mitt lilla huvud. Men det är ju iallafall två år kvar här nu först. Men fundera kan jag ju alltid göra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback