Min lista för 2012

Jag börjar med det mindre bra:
- VÄGGLÖSSEN!!!! Alla gånger detta år är det vägglössen som toppar den dåliga listan. Två saneringar hemma och vägglössen i norge. 
 
Det va det enda jag hade på min dåliga lista så nu är det överstökat och jag fortsätter med det som vart bra:
- Jag har klarat av skolan utan några omtentor eller kompleteringar!
- Jag fick vara hemma i Svallet hela sommaren och vara ledig och ha somamrlov på riktigt och umgåtts med mina stamceller och min fina syster och systerdotter.
- Jag fick jobba så mycket under våren att jag faktiskt kunde vara ledig under sommaren.
- Jag har fått ny lägenhet.
- Tack vare vägglösen så fick jag ju faktiskt bo en natt på hotell som hemföräkringen betalade:) Ha!
- Jag har haft mina fina underbara vänner nära.
- Jag har fått varit frisk hela året.

Den här bilden får sammanfatta året: BELIEF, BE LIFE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback