Sista dagen innan allvaret

Har nu efter skolan slutat haft ledigt innan mitt schema drar igång. Har jobbat lite granna både förra veckan och veckan innan med både inskolning och fått gått själv. Men i morgon nu så drar mitt schema igång då och sex veckor framöver. Ska bli riktigt roligt att få komma igång nu. Har inte jobbat på hela veckan så hoppas nu att det går bra i morgon. Har bara hunnit jobba helt själv en dag så det kommer nog bli lite nervöst i morgon. Men det går nog bra de.
 
Jag har ialla fall haft det super skönt de här veckorna som jag har vart hemma nu. Varit uppe i stugan, firat midsommar och träffat lite vänner igen efter hela våren. Och självklart fått vara med världens bästa gosa hela den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback