Så va man här igen då

 
Lika oundvikligt varje gång. Och varje gång så kommer den som ett brev på posten. Alltid lika oförberedd. Men oavsett så ska en tenta in idag för granskning och för opponering. Så det är inte så mycket val. Skriva, skriva liten tenta gör jag hela ti´n. Jag kan inte uttrycka mig mer hur less jag är på att ständigt ha tentor överhängande och hur gärna jag vill att det snart är klart och sista året snart har gått. Men just nu så längtar jag till jullovet. För första gången på hela utbildningen ska vi faktiskt få jullov. Inte en enda uppgift har vi att göra över jul och nyår. Efter två å halvt år får vi äntligen lite belöning för mödan. Haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback