Loggbok v. 42

HERREGU!!! Trodde jag skulle till å gråta där ett tag. Jag hade skrivit loggboken, klistrat in det på skolans sida på datorn, redigerat lite, lagt till en hel del på olika ställen. När jag min klant trycker ner på nåt sätt hela sidan så allt, allt , ALLT (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) försvinner. Skrek rätt ut FAN FAN FAN!!!!! Jag ville bara sätta mig å gråta. 
 
Jag hade ju sparat det första på datorn så jag behövde ju inte skriva om precis allt. Men jag hade ju skrivit till en hel del efteråt som försvann. Trött som jag är så kom jag ju inte riktigt ihåg vad jag skrivit och vart jag skrivit det. Just nu så flyter alla bokstäver bara ihop. Men jag fick iallafall ihop loggboken tillslut. Fy vilken pärs. Ni som känner mig vet att datorer inte är min grej. Jag vill att det bara ska fungera och att det inte ska hända nåt sånt här. Jag får bara nervösa sammanbrott. Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback