Underbara påskdagar

 
Jag lever i allra högsta grad. Om ni börjar undra:) Dagarna här hemma i norrland rullar på. Och påsken har bara farit förbi. Åkte upp förra måndagen med ett rejält försenat tåg. Hem tod jag mig, men några timmar senare än planerat och ett extra tågbyte som jag inte hade räknat med. Men jag fick iallafall hela tågresan tillbaka av sj i resecheckar. Så det får man väl vara glad för. Haha:) Och påsken har vart bra trots detta. Syster och systerdotter, stamcellerna, kusiner och fastrar. Påskäggsletning och bäbismys har även hunnits med under påskhelgen:)
 
Annars så är jag hemma här för att jobba med uppsatsen. Alla intervjuer här är klar och hela dagen idag har gått till att transribera. Haha! Det måste vara det tråkigaste och mest tidskrävande som finns. Har några intervjuer kvar i Gbg att göra. Men nu börjar det roliga. Att hitta mönster och kategorisera upp intervjuerna:) Och så mycket det går att hitta även fast jag inte är helt klar med intervjuerna än:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback