Fuck cancer

Idag har jag och mina några av mina vänner vart och pärlat för ung cancer. I två timmar pärlade jag 12 armband. Varav en till mig själv (som man fick när man pärlat minst 5 armband) och sen köpte jag ett armband för att stödja. 
 
Både farmor och mormor gick bort i cancer, för väldigt många år sen. Så det känns bra att forskningen har gått framåt och även om inte alla klarar sig idag så är det väldigt många fler än när mormor och farmor fick det. Och kan jag hjälpa till genom att pärla armband och köpa några stycken så gör jag gärna det. Vilket jag också tycker att ni ska göra. Pärldagar anordnas här i Göteborg varannan söndag på hotel Scandic Opalen. En perfekt dag att gå och pärla några armband. En dag som många kanske är bakis eller har måndags ångest. Kom då och gör lite nytta för vår framtid istället för att ligga i sängen! Och avkopplande är det också. Plus att det bjuds på fika. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback