New in

Vilket väder det har vart den här helgen alltså! Strålande sol både igår och idag. Och idag har även värmen vart här. Så underbart. Känner nästan för att göra ett vårskri:) Jag hoppas verkligen (och håller mina tummar) för att det ska hålla i sig länge nu.
 
Nytt in i lägenheten i går blev en servetthållare. Har tittar på den här några gånger inne på Damoda i Nordstan och nu så fick den följa med mig hem. Sånna hära grejer skriker verkligen Ida alltså. Jag älskar inredningsdetaljer som går i den romantiska stilen. Och självklart fick då även lite tulepaner följa med hem till köksbordet:) Lila tulepaner den här gången. 
 
Fantaskiskt fina tulpaner det är nu. Fina, vårigt, påskiga färger:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback