Året som gått

Gott nytt år mina vänner! Hoppas ni haft en fint nyår och att erat 2016 blir ett toppen år. Som tidigare år så tänkte jag även nu göra en liten resumé om hur 2015 vart. 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
I januari tog jag min efterlängtade examen och blev förskollärare. Det firades med cava.
 
Jag började jobb, jag sa upp mig från jobb, jag sökte nytt jobb, jag fick fick nytt jobb. Så ett år efter min examen börjar jag ett nytt jobb.

Har du några nyårslöften? 

Inför 2015 hade jag målet att göra 2015 till Idas år. Året började så, med nytt jobb, examen, fick lägenhet, men så tappade jag bort mig själv lite på vägen och under hösten blev jag tvungen till att sakta ner farten regält och inse att jag måste hitta tillbaka till mig själv igen.

Men i år tänker jag att jag ska bli bätttre på att lyssna till mig själv. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Många har fått barn och många kommer att få barn. Jag blir inte längre förvånad när någon i min omgivning väntar barn. Haha!

Jag har hunnit bli både Moss igen och tant det här året <3

Vilka länder besökte du?

Har hållit mig på svensk mark hela året. Förutom Playa de la Segersjön. 

 
Innan sommaren och semestern så va jag och kollegorna på planeringsdagar i Lysekil. Fantastiskt mysigt ställe vi va på. 

Men nästa år planeras det en längre resa med vännerna mina.

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?

23 Juni kom min älskade systerson till världen

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min systerson och min systerdotter gör mig alltid glad

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 

Mer stressad har jag vart, jag hoppas att det ska ändras nu. Jag har en känlsa av att det kommer bli bättre detta år:)

Vad gjorde du på din födelsedag 2015?

Pappan och systerdottern hoppade på tåget och for ner för en weekend i götet. Liseberg, inköp av sodastreemer och en hel en massa adventsmys.  




Den bästa nya personen du träffade? 

Min älskade systerson <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback