Bokcirkel

 I söndags hade jag vännerna mina här på söndagsmiddag. Lika roligt som alltid. Gjorde en rabarberpaj till efterrätt. Å herregud så gott de va! Rabarber är verkligen en frukt(?) som är så mycket sommar. Hemma har vi alltid haft rabarber i trädgården som har frysts, bakats och kokats på. 
 
Men till rubriken: i söndags kom vi även fram till att vi ska starta en bokcirkel. Första boken har valts ut, införskaffats och påbörjats. En bok som jag förmodligen inte valt självmant, men himla roligt att få läsa lite nya böcker i andra genrer än jag vanligtvis läser. Jag brukar kunna bli inrutat i vilka typer av böcker jag läser. (De senaste åren har det iof inte vart så mycket annat än kurslitteratur.) Det är roligt att få lite nya bokidéer. 
 
Oscar Levertins vänner av Martina Montelius. En nyutgiven erotisk triller. Har påbörjat läsningen och det verkar vara väldans bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback