Nytt bord

Idag har jag vart en sväng till IKEA för inhandling av lite smågrejer. Fler större grejer kommer att flytta hem hit lite senare. Men idag blev det sånt som kunde tas med på buss och spårvagn. Men oj vilken cirkus det måste sett ut som! Även om det inte va många grejer som skulle med så köptes det även ett nytt soffbord. Vilket va lite tyngre än vad jag hade tänkt innan. Det va sista bordet de hade inne på lagret också så det va ju bara tvunget att följa med hem. Haha! 
 
Som alltid annars så har jag en tanke om att få med mig något så får jag oftast det. Hur vet jag inte. Men tillslut så va bordet och paketet det låg i hemma. 
 
 
 
 
Jag är så nöjd med bordet! Har en tanke om att kunna sprejmåla benen och ramen i kopparfärg. Men det får bli en projekt lite senare. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback