Handledning

 

 
Har haft handledning och workshop idag. Fick respons och gav respons till en annan och fick handledning av läraren. Faktiskt nöjd måste jag säga. Fick mycket bra kritik, lite grejer som jag kan ändra och lägga till. Men det är ju så jobbigt att behöva förbereda sig på kritik. Man vet inte om det är bra eller dåligt. Det är mina tankar och mina fundeingar som ska bedömas vilket inte är det lättaste att ta när man har kontrollbehov och vill göra ha det så perfekt som det bra går på en gång.
 
Så egentligen ska det väl vara bra att göra så här och få respons innan inlämningen. Jag får intala mig det. Men det gick ändå bra idag, jag är nöjd. Det känns då lite värre inför nästa veckas examination då vi ska opponera på analysen. Att gå upp och försvara innehållet på sin egen text känns som att det inte kommer att bli lätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback