Träningsvärk och lite annat

Som jag skrev i förra inlägget så jo visst hade jag träningsvärk dan efter. Va sen och tränade i förrgår oxå och fick ännu mera träningsvärk. Haha. Hade galet ont igår och kunde knappt gå. Å samma idag. Det tar som tid innan benen kommer igång utan att det gör ont. Ser nog ut som hej kom å hjälp mig när jag går. Men det är väl sånt man få bju på. Jag har ju faktiskt tränat.
 
Trots träningsvärk så kan man inte ligga på lat-sidan. Igår va de skola hela dagen. Sista seminarierna för den här kursen. Har vart helt galet många. Nio examinerande seminarium på en 7,5 poängs kurs. Vi brukar ha 4-5 ungefär. Tror inte att lärarna har tänkt ett dugg på oss studenter när de planerat den här kursen. Men men nu är den snart klar iallafall och tentan ska in på måndag.
 
På måndag far jag upp till stockholm och dom här goingarna. Som jag längtar nu så mosshjärtat spricker snart. Hihi:)

Kommentarer
Tuss

Sitter på Lidingöbanan å läser, fick en tår i ögat av saknad. Älskar dej finaste syster, nu längtar jag sååååå här mycket:)

POSTAT 2013-04-27 KLOCKAN 16:44:53
BLOGG: http://unaanima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback