Gott nytt år!

 
2013 är snart över och 2014 är på intågande. Det här året har vart händelserikt och det har hänt mycket. Så nu är det dags att minnas vad som egentligen har hänt. Har jag en sann bild i huvet av vad som hänt?
 
 
2013 har vart ett fantastiskt år. Mycket har hänt på kort tid. Året började med en flytt till ny lägenhet. En lägenhet som jag fullkomligt älskar där jag kan baka hur mycket jag vill. Eller ja, så mycket som min frys tillåter iallafall. Började jobba på en ny bemaning där jag fått jobba mer nu i höst. Skolan har vart fullt ös och jag går in på mitt sista år som förskollärarstudent. Hur galet är inte de? 
   Jag har börjat med mc-kortet och klarade teorin galant. Bara uppkörningen kvar som förhoppningsvis blir klar till innan sommaren. Jobbat med underbara människor i sommras som jag saknar att få prata skit och strunt med. 
   Jag har fyllt 25. 25 år UNG! 
   Och bäst av allt så har jag fått spendera sommaren tillsammans med min fina gosa och en massa buskuliga grejer.
 
 
2013 har vart ett toppen år och nu välkommnar jag 2014 in i mitt liv. Det nya året kommer jag fira in med mina vänner. Vi har fått ha stamcellernas hus:) Så just nu håller jag på att förbereda lite med mat och så. Jag hoppas och tror att detta nya år kommer att bli ett hejdundrandes år. Jag kommer ju ha min förskollärarexamen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback