Mitt 2012


I fjol så gjorde jag en sammanfattning av 2011 så jag tänkte faktiskt göra detsamma nu. Jag la ju upp en liten lista förut men den här är lite mer.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oh, jag va på bröllop i sommras. Det har jag aldrig gjort. Ett bröllop som vi inte ens viste om att det skulle bli av. Det va mycket fint.
 
 

Har du några nyårslöften?
Jag är så dålig på att hålla nyårslöften. Ofta tycker jag att det ska vara så stora och att det ska bli resultat av det. Men det är jag inte så mycket för. Men kanske att jag vill bli bättre på att uppskatta det jag faktiskt gör. Och inte mäta och jämföra mig med andra!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Förra året va det en hel drös som fick barn tycker jag. I år inte lika många. Men det är några stycken iallafall.


Vilka länder besökte du?
Nopp. Inte fysiskt. Men i huvet har jag vart på jorden runt resa minst 10 gånger bara i år.


Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Oh det är inget stort som hänt under året men små grejer har hänt men som jag förmodligen inte kommer att komma ihåg datumet. Typ som att jag fick kontrakt på ny lägenhet som jag flyttar in i nu efter nyår.


Vad var din största framgång 2012?
Att jag nockade de små djävlarna som huserade hos mig i höstas! Ha, där fick ni era djälvar!


Största misstaget?
Jag tror inte att jag har gjort något jättestort misstag i år. Smågrejer förmodligen som glömms bort på en gång.


Vad spenderade du mest pengar på?
Kurslitteratur förmodligen.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor gjorde mig riktigt glad. Mest gladigast gör min fina systerdotter som med sitt leende kan få mig att smälta:) Plus att hon har börjat säga Mo (Moss) till mig nu precis innan nyår!


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Vart jag än går gick på repet hela sommaren.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag är nog gladigare i år tror ja. Och hoppas jag:)


Vad önskar du att du gjort mer?
Jag tror inte att man kan göra mer än vad man har gjort. Jag har gjort det jag hunnit med:)


Favoritprogram på TV?

Grey´s Anatomy alla gånger!


Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Finaste systerryster va ner till mig. Men dagen spenderades till mesta dels i skolan men sen va de en myskväll med syster. Kalas vart de dagen efter med fina vännerna:)


Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Då en bild säger mer än tusen ord så ungefär så här:



Den bästa nya personen du träffade?
Jag har ju jobbat en hel del i våras och nu i höst och fått hoppa runt en del på flera förskolor så jag har fått träffa underbara barn och pedagoger som man har lärt sig mycket av. Både hur jag vill bli och hur jag inte vill bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback