På´t igen ba

De träningskort jag hade innan sommaren gick ut precis innan skolan slutade. Så efter ett lååååååångt sommaruppehåll med noll träningssteg (haha) så har jag vart å förnyat idag. Och självklart så tog jag ett pass på löpbandet. För att inte ha tränat på hela sommaren tycker jag att det gick bra. Tillslut blev det 50 minuter och drygt 7 km. Jag gillar känslan när man kliver av bandet och det känns som att kroppen mer flyger fram. Haha. Desutom så är det ju fredag och de va inte så mycekt folk där och va helt själv i omklädningsrummet när jag va klar. Då passade jag på att spänna mig lite och titta på alla stora muskler som jag fick av att springa:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback