Mitt ställe på jorden

Mitt ställe på jorden där jag kan andas ut och glömma allt som finns i civilisationen. Med sjön alldeles vid altan, utedass och inga bekvämligheter kan jag bara gömma mig och inte finnas till för ett ögonblick. Och med kusiner och fastrar alldeles bredvid så lever jag livet:)
 
Här uppe har jag spenderat flera av mina dagar i påsk. Underbara stugan! Här har jag haft mycket roligt i min barndom. Sprungit naken på bryggan, bastat i en nästintill fallfärdig bastu, lekt land och rike runt på grusvägen och byggt trödkojor. Har hittat på massa bus med en av mina barndomsvänner. Bland annat sålt blåbärspaj och egengjorda korlekar till grannarna (som jag tror finns kvar än i dag). Haha:) Det här är mitt ställe på jorden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback