Egentid

Nu när hela min tillvaro har gott i ultrarapid, jobb har avlöst med fullspäckade helger, så tog jag och gav mig själv lite egentid här i veckan. På torsdagar har jag min tidiga dag på jobbet så efter så for jag in till stan för att fixa till mina naglar. Då gäller det att bara sitta still, slappna av och en kan inte göra så mycket annat. Blev även väldans nöjd med resultatet!
 
Ska verkligen försöka bli bättre på det här med att få egentid. Tycker det är så lätt att bara dra på och inte riktigt stanna upp nångång. Att bara få gå ut en promenad (nu när det blir vår och varmare väder), träna eller vad som hellst där bara jag står i mitt eget fokus. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback