Förskylningsdrink

Den mentala inställningen räckte inte riktigt till den här veckan. I måndags blev jag hemskickad av mina kollegor med feber och öronsprång. Så med några dagars återhämtning är jag redo för jobb i morgon igen. Det här med att vara sjuk och förskyld är inte riktigt min grej, även om det är skönt att få ligga i soffan, dricka te och äta piggelin till en början. Men jag blir så fruktansvärt uttråkad och rastlös av det. Haha! Så nu ska det faktiskt bli skönt att få komma tillbaka till jobbet imorgon. 
 
Nu i förskyldningstider och magsjuketider så tog jag och gjorde mig en energidrink här full med nyttigheter. Hör många runt mig som har börjat med sånna hära grönsaks- och fruktdrinkar/smoothies. Tog och testade att göra en idag med broccoli, apelsin och ingefära. Vart himla gott! Hade nog lite för mycket ingefära bara, det blev en stark eftersmak av den. God, men stark. 
 
Mixade apelsin, broccoli och ingefära.
Jag använda frusen broccoli så det blev en krämigare konsistens. Men det är en smaksak vad en föredrar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback