Inför advent

Det är snart advent och nu tycker jag att jag väntat tillräckligt länge med att få upp julstjärnor och tomtar. Några har iof redan smugit sig fram. . . men nu får de lite sällskap av fler:) Så en tripp till IKEA och det blev nya julstjärnor och ljus inför advent. Hem följde även en julgran, en plastgran. För första gången kommer jag att ha en julgran hemma hos mig. Som jag har längtat till det året då jag skulle kunna ha en gran hos mig. Granen är inte uppe än, lite tidigt för den än. Men det dröjer nog inte så länge tills den får inta sin plats. (Vill ju ändå kunna njuta lite av den innan jag åker hem till Svallet över julen.)
 
 
 
 
Blev lite mer känsla med julstjärnorna och när julgardinerna kom på plats. Från IKEA följde även denna söta ekorre-kudde. Såg den och tänkte att den måste få följa med hem till kuddsamlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback