Jobbdag

Det blev en jobbdag idag. Det är så roligt att komma till en förskola där man kan se det man läser om just nu så tydligt i barnen. I och för sig så kanske man fokuserar på det för att det är det man har i huvet dygnet runt i de fem veckor som kursen håller på. Haha.

Men sen är det ju så att barnen testar en så det skriker om det när man kommer som ny vikarie. Man får säga samma sak sjutton gånger innan det kanske möjligvis kan tas in. Haha. Det är väl sånt man får stå ut med lite som vikarie när man bara hoppar in så här emellanåt. Men jag har haft en härlig dag och det är skillnad på den här bemningen och den jag va på förut. Jag har inte hunnit va här så länge och har bara hunnit med två pass än så länge men trivs redan mycket bättre här.
 
Ingen riktig jobbild kanske men det va bilbingo med tjejerna från jobbet när jag bodde hemma i Svallet. Och så längtar jag till våren och sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback