Check!

Nu går det undan här. Och mycket har hänt på kort tid. Idag har jag lämnat in första tentan av två (musiktentan). Så nu håller jag bara tummarna för att det gick iland. Så sjukt nervös jag är. Nu när det är så nära slutet vill jag inte kugga och behöva kompetera och hålla på. Har jag inte behövt det under de första tre och ett halvt åren så vill jag inte behöva det nu. Tror jag egentligen kanske stressar upp mig själv och förstorar allt men kännslan finns där fortfarande.
 
LÖFA40 (Interkulturella perspektiv):
Seminarium
Handledning av tenta
1:a inlämning av tenta (5 januari)
Oponering (13 januari)
2: inlämning av tenta
 
LÖFA50 (Konstarter, estetik och lärande):
Redovisning av grupparbete (onsdag till veckan)
Inlämning av tenta (19 december)
 
 Dessa tre underbaringar hadde jag här förra helgen<3 Och på söndag får jag träffa dom igen!!!

Kommentarer
v

Hej :)

Just nu läser jag LÖFA40, och funderar på vad jag ska skriva (hemtenta) vad skrev du om ?

Svar: Åh, vad roligt. En av de bästa kurserna tycker jag. Jag skrev om förskolors likabehandlingsplaner. Vilka barn som görs delaktiga i likabehandlingsplanerna. (Diskursteori) Utifrån kursens begrepp om interkultur, intersektionalitet och delaktighet.
Ida

POSTAT 2015-02-25 KLOCKAN 22:26:01
v

Tack för svaret :)

POSTAT 2015-03-18 KLOCKAN 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback