Kazoo

Som jag säkert nämt innan så läser jag bland annat musik den här terminen. Så SJUKT ROLIGT!!!!!!! Känner hur mycket som faktiskt fortfarande sitter kvar i fingrarna och i huvudet sedan gymnasiet och när jag spelade som mest. Och hur fantastiskt roligt det är. Och jag är så glad att jag kommer kunna ha med musik så mycket i förskolan också. 
 
Gitarren min behövdes strängas om så det är gjort idag och till gitarren och ukken som jag införskaffade för några veckor sedan har jag även blivit med en kazoo. Perfekt melodiinstrument när man spelar gitarr eller ukke och vill bara ha melodin till. 
 
 
Alltså, den här terminen. . .  den kommer vara den bästa terminen på hela utbildningen! Det säger ju sig själv. Jag är så lycklig!!!!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback