Fix i läggan

Efter tre veckor i svallet så roadtrippade jag, mamman å pappan ner till göteborg. Med en släpkärra, två byråer och en massa annat så tog vi oss ner. Oj som vi grejade sedan hela veckan här hemma. Underbara mamma å pappa som hjälpt mig<3 Två omgångar på Ikea, byggmax och en sväng till partille. Har inte hunnit med målning av väggar den här gången. Men en hel massa annat har blivit ordnat. Så nu ser det ut som ett hem också. Lampor i taken, hyllor på väggarna, byråerna som följde med hemmifrån målades om, ett vitrinskåp i köket, hyllplan till mitt fina skafferi. Och alla kartonger åkte upp på vinden. 
 
 
 
 
Den lilla byrån i hallen hittade jag på loppis, målad röd med gula lådor. Men slipade ner färgen lite, och målade om den vit och det blev som en helt ny byrå. Nu ska jag bara försöka hitta de perfekta knopparna till den också. 
 
(Fler bilder på lägenheten kommer nu när jag fått iordning på allt här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback