Vitrinskåp

I köket mitt har jag haft en tanke om ett vitrinskåp men inte riktigt vetat vad jag vill ha. Någon form av vitrinskåp iallafall, där jag kan ha glas och porslin. När mamma och pappa var ner hit för nån vecka sedan så gick vi på ett skåp ute på IKEA. Hade egentligen ingen tanke på att hitta eller köpa ett vitrinskåp just då men det är väl då som en hittar precis vad en vill ha. Det är ett skåp som kan sättas upp på väggen, så de tar ingen plats. Så det fick det bli. Tyvärr så hade de då inte hyllorna inne, men efter en tripp till IKEA idag har de också fått åka upp (efter några utbrott på skruvar som inte ville). 
 
 
 
 
Finporslin från mammas farmor följde med ner till göteborg också. Vilka fick inta vitrinskåpet. Jag blev så nöjd med det här skåpet och det gör sig så fint i mitt kök också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback