Julen 2015

Det har vart tyst här inne nu ett tag. Vardagen har rullat på och jag har vart hemma i svallet. Nyåret närmar sig och snart är vi inne på 2016. 
   På juldagen va de glashalt uppe i stugan och jag va tvungen att åka in till stan en sväng. Tog mig inte långt innan bilen rullade bakåt istället för framåt och pappa fick komma å rädda mig med kedjor till däcken. 

Iallafall, årets jul har gått i lugnets tecken ändå. Julafton fick en liten annan vändning än vad som va tanken. Men det gick bra ändå. Som vanligt va vi hos min faster för grötfrukost och fika i finrummet deras. Ända gången på året som fikat serveras därinne är på jul:). Dagen avslutades uppe i stugan i vanlig ordning. Kalle Anka, mat och klappar. 


Tack alla inblandade för en underbar jul även i år❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback