Livet är tillbaka

Livet det rullar på här hos mig. Har hunnit med jobb en månad redan. 
 
Känns som ett helt nytt liv här. Har varit väldans mycket nytt den här månaden som vart och jag har vart galet trött på kvällarna. Nu börjar det kännas som att livet sakta börjar komma tillbaka igen. Jag har inte haft nån riktig ork med nånting den senaste tiden. Och det har fått vara så. 
 
Men nu börjar solen skina igen, orken kommer tillbaka sakta men säkert, våren är på intågande och livet är snart i banan igen. 
 
Fick även tillbaka på sista tentan jag skrev efter nyår. Jag blev GODKÄND!!!!! Så jäkla skön känsla. Nu är jag offisiellt färdig med utbildningen. Och under dessa tre och halvt åren har jag klarat varenda tenta utan kompletering eller omtenta. Jag var faktiskt nervös för hur den här sista tentan skulle gå. Min motivation till att skriva har inte vart på topp och jag var verkligen nervös för att behöva göra komplitering. Men SHAKABOOM, jag klarade den!!!!!!!!!! WOHO!
Nu kan jag ansöka om examensbevis och vänta på examenshögtiden i mars:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback