Första jobbdagen

Idag har vart en stor dag i Idas liv. Det här är dagen då jag började mitt liv som förskollärare. 2015-01-07. 

Har vart en rolig dag. Planeringsdag. Mycket information på kort tid, mycket att sätta sig in i. Men det kommer väl ta den här terminen innan jag har kommit in i allt. 

Hur galet är inte det här egentligen???? Jag har pluggat i tre å halvt år, haft praktik ett å halvt år innan. Det var en helt konstig känsla att va på jobbet idag. Jag har vart där hela terminen och vikarierat emellanåt, men nu helt plötsligt har jag en roll där. Jag känner mig hemma med alla där men nu i en annan position. 

Ett lite osammanhängande inlägg. Lite så som jag känner mig just nu. Osammanhängande och trött. 

God natt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback