Uppdatering

Skolan är avslutad och jobbet är i full fart.
 
LÖFA40 (Interkulturella perspektiv):
Seminarium
Handledning av tenta
1:a inlämning av tenta (5 januari)
Oponering (13 januari)
2: inlämning av tenta
 
Har hunnit med att avverka två å halv vecka av jobb. Är sjukt trött på eftermiddagarna och kvällarna nu. Kroppen är inte van vid att jobba så här intensivt. Som student är en ganska bortskämd med tider. Dock så är det sjukt skönt att kunna komma hem på eftermiddagarna och kvällarna och känna att jag kan göra saker för bara mig. Jag har inga tentor, inga seminarium, inga föreläsningar att behöva förbereda till. Det är en sjukt skön känsla. 
 
Förra helgen avslutades tre års studier med en klassfest/kalas/massa cava på stan. Igår va jag på jobbets första aw. Bra avslut och en toppen början. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback