Midsommar 2015

Midsommar den kom och den gick. Som tradition firades den i år med släkten hemma i Sundsvall. Från champange-brunch till grill och en å annan snappsvisa. Å däremellan frågeslinga, picknick-lunch, dans runt midsommarstången å brännboll. En helt vanlig midsommarafton. 

Redan i torsdags for jag upp med tåget. Men innan jag for upp så fick jag äntligen bort de födelsemärke jag haft på halsen. Snabbt å smidigt så gjorde en läkare det på Lundby sjukhus. Kändes inget under tiden, men sen när bedövningen släppte... Jag trodde allvarligt att jag skulle svimma av smärta. Men jag överlevde det också! 
 


En del av den brunchen som fick starta midsommarafton (fasters hund var även snabb nog och snodde go-brunch av mig, haha!) 


Dagen började med klänning och slutade med jeans, fleecejacka och tjocksockar. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback