Mitt 2015 fortsätter

För två veckor sen fick jag via boplats en visning på en lägenhet. Så när stamcellerna var hit for vi i väg och kollade in den, en etta på drygt 40 kvm. Så himla fin. En lägenhet som fullkomligt skiker Ida. Ett äldre hus, högt i tak och stora fönser. I går ringde hyresvärden tillbaka och JAG FICK LÄGENHETEN!!!!
 
(Synd att jag satt på bussen bara, för annars hade jag hoppat och skrikit av glädje.)
 
Har letat och sökt lägenhet som en galning de senaste månaderna. Tror jag sökt närmare 200-250 lägenheter utan att ha fått något tillbaka. Men första visningserbjudandet och jag fick den. Det känns som en enorm lättnad nu. Eftersom att jag snart ändå inte får bo kvar i den här lägenheten jag har nu. (Studentlägenhet)
 
Nu bärjar även hjärnan tänka inredningstankar här. Kommer få större nu och ett riktigt kök. Försöker hitta lite inspiration för hur jag vill ha det. Behöver även en idé så jag kan skilja av sängen i stora rummet. Tankarna snurrar kan jag säga. Hihi. Hade gärna kunnat flytta redan nu på en gång!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback