Våren i antågande

Mars, har längtar efter den här månaden. Årets första vårmånad och vi närmar oss våren och sommaren. Februari månad har gått i sjukhetens tecken. Det är den här månaden som kroppen har kommit ikapp nytt jobb. Många nya baciller som ska igenom kroppen. Var ju hemma några dagar förra veckan. Och den här veckan har jag vart hemma nästan alla dagar. Hann jobba i måndags innan jag va däckad igen. Haha! Den här gången fick även bihållorna stryka med. Lika bra att få allt på en gång! Men nu är livet åter (peppar, peppar) och i morgon bär det av mot jobb igen. Som jag längtar tillbaka dit nu!
 
Jag har druckit sjuka mängder med te den här veckan, så mina njurar måste vara helt utrensad nu. Haha! Trots denna sjukstuga som vart så får en hitta stunder på dagarna som kan pigga upp lite. Tulpanerna nu är så himla fina. Många fina färger. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback