Hej å hallå!

Hej å hallå säger jag från nya läggan. Mitt nya hem. Kommer mer update när jag får nån ordning på alla grejerorna här. Sitter inne i köket just nu för i stora rummet får en inte plats för alla kartonger ännu. Haha! Hur fick jag plats med allt i förra lägenheten egentligen??????Har iallafall fått igång trådlöst internet här. Alldeles på egen hand!! Lite stolt över mig själv är jag faktiskt. Haha.
 
Alla kartonger och möbler blev flyttat i fredags med hjälp av mina fantastiska vänner och en minilastbil. När jag såg lastbilen när jag hämtade den på statoil tänkte jag "Å jävlar, ska JAG köra det där schabraket igenom Göteborg!" Men det gick. Det svåra var att backa för en inte ser i backspegeln. Men höll jag mig till raksträckorna och u-svängarna så gick det himla bra. Haha. Sen va den automatväxlad så jag behövde inte krångla omkring med att växla heller. Så det va egentligen inga problem. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback