Morsdag

Vad e de för en dag? E de en vanlig dag? Nej det e ingen vanlig dag, för det är ju mammas morsdag hurra hurra HURRA!!!!!!!!
 
Idag är det den dagen då vi får uppmärksamma och fira våra fantastiska mammor runt om i världen. Min mamma hon tillhör världseliten! Utan min mamma hade jag inte vart den jag är idag. Hon har alltid ställt upp och funnits där för mig och min syster. I alla stunder. Min mamma har sjutsat mig överallt och stått i regnet till tonerna av paradorkestern, kommit till varenda dansuppvisning och varje spelning med orkestrarna. Min mamma är en mamma som har dom bästa kramarna och det bästa knäet att kunna sitta i <3
 
Älskar dig till månen och tillbaka så många gånger att jag inte kan räkna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback