Första Advent

Äntligen är första advent här och jag ser fler och fler som sätter upp ljusstakar och stjärnor i sina fönster.
 
Igår fick jag den briljanta idéen att åka in till Nordstan för lite julshopping. Grejen var ju bara att halva Göteborg hade samma tanke som mig. Den ena kön längre än den andre och för varje butik så var det fler människor än i de andra. Den briljanta idéen var inte så briljant ändå. Haha! Trots det så blev det iaf en julklapp till och ljusslinga till granen min innan jag tog spårvagnen tillbaka igen. 
 
Så nu har granen åkt upp och jag vart så nöjd med den. Hade ju egentligen tänkt mig att vänta till veckan, men julfingrarna kunde inte hålla sig längre:) Och eftersom att jag åker uppöver för julen tidigare i år så vill en ju hinna julgransmysa lite längre iaf. 
 
 
 
Jag önskar er alla en underbar första advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback