Pepparkakor

Förra veckan gjorde jag en papparkaksdeg som jag tänkte kavla ut dagen efter. Men när jag tänte göra det hittade jag inte formarna. Konstigt det där när en flyttar, en organiserar och strukturerar upp grejerna i kartonger så det ska gå lätt att hitta och plocka upp när en kommit in i nya lyan. Men trots det så är det ändå saker som helt plötsligt bara är borta. Letade efter formarna både i lägenheten och i kartongerna uppe på vinden. Men ingenstans fanns dom. Haha!
 
Men hittade formar på coop igår. (som jag förövrigt glömde lägga ner i påsen, så jag fick gå tillbaka å hämta dom) Så idag har det tillslut blivit pepparkakor.
 
Och resultatet efter två timmar:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback