Nytt jobb och bubbelvatten

Igår började jag mitt nya jobb. Så himla roligt att vara tillbaka. I höstas så sökte jag nytt och gick på några intervjuer, tackade ja till det ena av dessa och sa upp mig på gamla jobbet. Och i går började jag. Innan jag hann sluta där så blev jag tyvärr sjukskriven, situationen va ohållbar och jag fick en utmattning på köpet. Nu har jag hämtat igen mig och redo att börja jobba mig uppåt. Har börjat på 50% och sedan är tanken att jag ska jobba mig upp till 100%. Har dock vart trött dom här första dagarna. När jag va på jobbet igår kändes det som att jag kunnat stanna hela dagen, men så fort jag kom hem och landade slog tröttheten till. Så det är bäst att ta det lugnt nu. HImla skönt att det är en uppdelad vecka. Jobba två dagar, vara ledig en och sen jobba två dagar till innan helgen. 
 
 
När jag fyllde år här i december så fick jag en sodastreemer av familjen. Och nu har jag blivit helt galen i bubbelvatten. Så himla gott! 

Kommentarer
Sanna

Så roligt när du uppdaterar bloggen och man får läsa vad som händer i ditt liv! <3
Kramar

POSTAT 2016-01-07 KLOCKAN 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback