NY- Time Square

Första dagen i NY tog vi oss på en shoping-runda vid time square. Dagen började med att vi köade för ruch tickets till musikalen Matilda till kvällen. Tyvärr va de slutsålt och det blev istället Finding Neverland. En underbar musikal, välgjord med fantastiska artister och underbar musik. Jag grät på slutet!
 
 
 
Efter köandet tog vi oss upp mot Time Square och påbörjade våran shopingrunda. Bara Forever 21 tog någon timma. Haha!! Direkt efter det va vi redo för lunch och hittade ett litet taco-ställe. Så efter lite taco och ett glas vin kunde vi fortsätta vår shopingrunda. Skor, smink, mer kläder. . . 
 
 
Starbucks försök till att skriva Ida= Eata. Haha!!! Vi fick oss ett gott skratt allihop. Sista bokstaven blev ju rätt iaf. 
 
 
Dagen och kvällen avslutades med musikalen och middag på en asiatisk restaurang. Dock gjorde jag misstaget att ta på mig ett par av de nya skorna den här kvällen och fick stora skavsår som jag fick dras med resten av resan. Men, men ska man vara fin får man lida pin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback