New in

 
 
Åkte till IKEA efter jobber för att handla på mig lite mer ljus. Det går så mycket ljus här hos mig! Så får alltid bunkra upp för att det inte ska ta slut så snabbt. Åkte alltså dit för att inhandla ljus, men tror ni att det va de enda som följde med hem? Nej, det gjorde det inte. Bland annat dessa nya kuddar följde med och ramar till posters från NY resan. Gillar att kunna göra nytt med bara några kuddar och få en annan känsla i rummet. 
Och som alltid när jag åker ut till ikea så kommer jag ju inte hem med lätt packning. Det blir ju gärna kassar och sen större grejer (ramarna i detta fall) så får tas under armen. Det är ju inte lättburet om en säger så. Men vem har sagt att de ska va lätt? Varför göra det lätt när det går att göra det lite svårare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback